
Pankowska - Jurczyk
- dr n. o kf., psycholog, interwent kryzysowy. Współautor podstawy programowej. Prowadzi w nurcie TSR terapię indywidualną. Specjalizuje się w przeprowadzaniu interwencji kryzysowych w placówkach
- MMA czy szachy - jak sprytnie wykorzystać i dopasować różne potrzeby uczniów, ich zainteresowania, umiejętności oraz tempo nauki do obowiązku realizacji podstawy programowej
- Trudny uczeń, ale łatwe zajęcia - jak efektywnie prowadzić program zajęć lekcyjnych, bez straty czasu na sytuacje trudne - sprawdzone rozwiązania na wysoką frekwencje oraz sposoby na uczniów niezdyscyplinowanych, leniwych, czy agresywnych
- Fair play - sprawiedliwe ocenianie - co należy brać pod uwagę i w jaki sposób indywidualizować ocenę, żeby jednocześnie doceniać słabszych oraz mobilizować zdolnych uczniów
- TYLKO U NAS: Jak uniknąć najczęstszych błędów w realizacji podstawy programowej - wybrane case studies ze szkół z całej Polski

- absolwent Gerlev Idraethojskole International Lider Education w Danii. Główny dietetyk Lech Poznań Football Academy. Redaktor merytoryczny czasopisma Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. Pomysłodawca projektu Pan Wuefista
TOP 10 - sprytne pomysły gier i zabaw z wf-u, które zawsze się sprawdzą w małej sali, na korytarzu, w sali lekcyjnej i trudnych warunkach. Jak nudnie nie rozpocząć lekcji (najciekawsze rozwiązania z polskich i zagranicznych szkół w zastępstwie tzw. ”'10 okrążeń wokół boiska”)

- szerszemu gronu znany jako bohater filmu "Najlepszy" oraz książki "Najlepszy. Gdy słabość staje się siłą" autorstwa Łukasza Grassa.
- jak rozmawiać i postępować z młodymi ludźmi, żeby nie kierowali się w stronę uzależnień i depresji i , tylko szukali wartości w sporcie i aktywności fizycznej
- co zrobić, kiedy nasi uczniowie są już na złej ścieżce – jak sobie poradzić sobie i jak wyciągnąć młodych ludzi z ich życiowych zakrętów poprzez sport

- współpracuje m.in. z Reprezentacją Polski w rugby na wózkach, Akademią Piłkarską Piasta Gliwice. kluby Futsal Ekstraklasy oraz I ligi koszykówki i żużla. Wykłada na uczelniach wyższych, publikuje i tłumaczy teksty związane z psychologią sportu. Autor książki pt. Ile sił w głowie: Psychologiczny niezbędnik biegacza. Twórca www.glowarzadzi.pl
- Rocky przede wszystkim - jak zmotywować do osiągania określonych celów, jak docierać i budować pożądane działania uczniów, jak wykorzystać periodyzację w treningu mentalnym - autorskie techniki najlepszych psychologów sportu
- Pokonać siebie - jak przełamać wstyd, lęk i stres u swoich podopiecznych - wskażemy najskuteczniejsze sposoby, dzięki którym unikniesz masowych zwolnień z wf-u, a twoi uczniowie pozbędą się kompleksów czy poczucia odrzucenia
- Mam talent - jak odkrywać „perełki” i uzdolnionych uczniów - jak ich dopingować, odpowiednio stymulować i kierować mentalnie, żeby wykorzystać w pełni ich potencjał
- No pain, no gain - jak wstać silniejszym nawet po bolesnych porażkach - ekskluzywne materiały prosto z notatników najlepszych trenerów na świecie
- NIE PRZEGAP! SPECJALNY PANEL! - Fit i zdrowe - w jaki sposób przekuć ten trend w pracy z dziećmi i młodzieżą szkolną – jak inspirować do zdrowego trybu życia i jedzenia; sprawdzone patenty: jak mobilizować uczniów z nadwagą i o obniżonej sprawności fizycznej

Technologie jako sprzymierzeńcy nauczyciela wf-u - pokażemy, jak przy pomocy prostych aplikacji, czy materiałów audio-wizualnych urozmaicisz zajęcia, zainteresujesz wszystkich uczniów i wykorzystasz potencjał swoich podopiecznych

Pankowska – Jurczyk

- Biegi OCR i Crossfit na zajęciach z wf - wf na świeżym powietrzu o każdej porze roku i bez względu na pogodę – pokażemy, że to możliwe (zajęcia z wykorzystaniem terenu naturalnego: las, łąka, błoto oraz elementy miejskie - murki, schody, place zabaw)
- Zostań sławny w regionie - jak skutecznie zdobyć dotacje na promocje sportu w szkole - jak przekonać przełożonych (lista konkretnych działań) żeby twoja szkoła i twoje zajęcia były doceniane w prasie, telewizji czy radiu lokalnym
- Zwycięstwa budują kolejne sukcesy - jak osiągnąć z uczniami indywidualne oraz drużynowe sukcesy w międzyszkolnych zawodach i turniejach
- na co zwrócić uwagę przy wyborze dyscyplin i zawodników

Pankowska – Jurczyk
Powiemy, które przepisy prawa pomogą ci w sytuacjach kryzysowych: wypadkach na lekcjach czy bezpodstawnych oskarżeniach. Dowiesz się, jak rozpoznawać najczęstsze oznaki ew. przemocy domowej czy ze strony innych uczniów. Wskażemy, jakie są twoje obowiązki, co powinieneś zrobić oraz jakie służby należy powiadomić
